COVID-19 TÁJÉKOZTATÓ

COVID-19 tájékoztató

Kedves Vendégeink!

A bejelentett szabályok folyamatosan változnak – reményeink szerint enyhülnek - a beoltottak számától függően. Az új szabályokat megjelenésük után tesszük közzé.

A 5 milliomodik oltás után a vendégfogadás feltételei: (Nem a szállodák, hanem a jogszabályok írják elő, hogy mit lehet és mit nem.)

194/2021.(IV.26.) Korm. rendelet:

Szállodákra vonatkozóan:

A bejelentkezés során a vendég a védettségi igazolványon feltüntetett személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) bemutatására külön is felhívható, de az igazolványon szereplő adatok nem rögzíthetőek, s a védettségi igazolvány nem fénymásolható.

A 18 év alattiak esetében a személyi igazolvány, diákigazolvány is elkérhető az életkor bizonyítása érdekében, kivéve, ha nyilvánvaló, hogy az adott személy gyermek. 

A koronavírus speciális szabályok, intézkedések bevezetését követeli meg. Mindent megteszünk az Önök biztonsága és kényelmes kikapcsolódása érdekében, egyidejűleg szeretnénk kérni az Önök közreműködését is az egészségügyi előírások betartásával kapcsolatban.

A megfizetett előleget teljes összegben visszafizetjük, ha lehetetlenné válik a részvétel:

 A szabályok folyamatosan változnak a járványhelyzetnek megfelelően, kérjük, kövesse figyelemmel.

Az alkalmazott intézkedések a Magyar Turisztikai Ügynökség ajánlásából, a szállodaszövetség irányelveiből, a jogszabályokból merítve kerültek kialakításra.

A lobbyban rendszeres  fertőtlenítést végzünk. Vírusölő kézfertőtlenítőt folyamatosan elérhetővé teszünk a szálloda teljes területén.  A vendégnek adott eszközöket (szobakulcs, toll, stb.) fertőtlenítővel minden kiadás előtt a recepción fertőtlenítjük.
Javasoljuk a bejelentőlapok érkezés előtti online kitöltését. Az alábbi linkre kattintva érhető el: https://zsanetthotel.hu/online-check-in A bejelentőlapot ekkor csak aláírásra adjuk át a vendégnek. Előnyben részesítjük az érintésmentes fizetést, amihez a bankkártyaterminált rendszeresen fertőtlenítjük. 

Szobahasználatot, valamint takarítást érintő intézkedések

A szálloda nagytakarítását, beleértve a szobákat és a közösségi területeket a szokásos magas minőségben elvégeztük. Az eddig használt tisztító és fertőtlenítő szereken kívül vírusölő fertőtlenítőszert is használunk.
Minden vendég fogadása előtt a szoba takarítása és a szobai felületek fertőtlenítése is megtörténik. A szobákban csak a feltétlenül szükséges papír alapú tájékoztatók maradnak bent, amelyek a vendég távozása után a szelektív szemétgyűjtőbe kerülnek. A vendégek a szállodában való tartózkodása alatt a szobai takarítást naponta kötelezően elvégezzük. Takarítás közben szellőztetünk, és a gyakran érintett felületeket fertőtlenítjük. Vendégeinktől kérjük, hogy az ágyat utcai ruhában ne használják.  

Étterem:

 Javasoljuk vendégeinknek elsősorban az étterem teraszának használatát. Éttermünkben feltétlenül biztosítjuk a 1.5 méteres távolságtartást.  Az asztalok között kb. 2 méter távolságot biztosítunk.  Az étterembe belépéskor minden Vendégünknek kötelezően használnia kell a kézfertőtlenítőt.  Az éttermet szabadtérről szellőztetjük.
Az éttermi bútorzatok és gépek, eszközök felületeit folyamatosan fertőtlenítjük.

Az étterem egyszeri befogadóképességét maximalizáljuk, vendéglétszámtól függően szükség esetén sávos étkezési időket vezetünk be. Vendégeink számára mind a reggelinél, mind a vacsoránál biztosítjuk a svédasztalt. A klasszikus svédasztalos étkezéseink módosulnak. Az ételek választéka és kínálata változatlan marad, azonban a kiszolgálást, tálalást és az ételek szedését kollégáink segítik.  Kérjük a min. 1,5 m távolság betartását.

A konyha teljes területén vírusölő hatású tisztítószereket használunk.  Az ételek elkészítésénél tartjuk a 75 °C maghőmérsékletet, kollégáinkat folyamatosan oktatjuk.

Közösségi terek:

Közösségi terek padlóit, a gyakran érintett felületeket, a mosdókat kollégáink naponta többször virucid fertőtlenítőszerekkel takarítják. A kilincseket és a gyakran érintett felületeket naponta többször fertőtlenítjük.

9000 m2 szállodánk területe a kb. max. 70 fő és a gyerekek részére a szociális távolság betartását lehetővé teszi.

Dohányzás

A vendégek számára kijelölt dohányzó helyeken is kérjük a 1,5 m-es távolság betartását.

Medence, szauna, jakuzzi:

A kötelező vízcserék, fertőtlenítések, takarítások megtörténtek, extra víztisztítási előírásoknak eleget tettünk. A medencékben megemelt klórszinttel, gyakori ellenőrzéssel, szűrő-átmosatással védekezünk. A jakuzzi további fertőtlenítését extra ózonfertőtlenítő végzi folyamatosan. A hatósági mintavételek is rendszeresek. A medencében kevesebben tartózkodhatnak egyszerre. A jakuzzi és szauna használata is engedélyezett.

Napozóágyainkat minimum 1.5 méteres távolságra helyezzük el, rendszeresen fertőtlenítjük.

KÉRÉSÜNK VENDÉGEINKTŐL

Orvosi ügyelettel folyamatos kapcsolatban vagyunk, szükség esetén intézkedünk. Háziorvos telefonszáma (munkaidőben hívható): 0036-85-576 230, mobil: 0036 20 319 5727; másodsorban: 0036  85 375 211, Mobil: 0036 20 437 1360

Vendégeinktől, szállodánkba érkezéskor az alábbi, rövid Covid kérdőív kitöltését várjuk:

Koronavírus kérdőív

 A koronavírus járvány terjedésének, az esetleges fertőzés tovább adásának megelőzése érdekében kérjük, hogy válaszoljon az alábbi kérdésekre a megfelelő válasz aláhúzásával:

 

Az elmúlt 2 hétben bármikor volt-e láza?

igen       

nem

Az elmúlt 2 hétben bármikor volt-e köhögése vagy egyéb légúti tünete?

igen       

nem

Az elmúlt 2 hétben érzett-e gyengeséget, végtagi fájdalmat vagy egyéb influenzaszerű tüneteket?

igen        

nem

Tud-e arról, hogy COVID19 fertőzött-e?

igen        

nem

Találkozott-e igazolt COVID19 fertőzöttel?

igen        

nem

Az elmúlt 2 hétben bármikor járt-e külföldön?

igen        

nem

 

A kérdőív az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) c) és (2) a) pontjain alapul.

A kitöltött kérdőívet a szálloda az adatvédelmi szabályzata rendelkezéseinek megfelelően tárolja és azokat kizárólag a járványügyi hatóságnak (NNK, országos tisztifőorvos, fővárosi, megyei kormányhivatal, járási, kerületi hivatal) továbbítja a hatóság kérésére, felszólítására vagy amikor a kérdőívet kitöltő vendég járványügyi szempontból gyanús vagy valószínűsített esetnek minősíthető.

A szálloda a kérdőívet az érintett személy (a kérdőívet kitöltő vendég) kijelentkezésétől számított egy évig, de legfeljebb a COVID19 járvány jogszabályban közzétett megszűnésének dátumáig őrzi.

 

Dátum:                          név:                                  aláírás:                                                                                    

 Mindent megteszünk, hogy szállodánk falain kívül tartsuk a kórokozókat, kérjük, legyen partnerünk ebben. Ebben a megváltozott világban is egy zavartalan, igazi kikapcsolódást terveztünk Önnek!

A fenti dokumentum 2021.05.25-n frissült.

 

Vendégeink véleménye
  • "Szálláshelyet kerestünk félpanzióval, és számos lehetôséggel felszerelt, kellemes kis nyaralóhelyet találtunk a köteles kiszolgáláson túl is odafigyelô, nyitott, kedves, családias személyzettel...."
    Veress Katalin dr
  • "Nagyon jól éreztük magunkat és még sehol nem kaptunk ajándékba Leo vagy más jégkrémet.

    Nagyon jó időt fogtunk ko, a medence kellemes volt

    Biztos megyünk jövőre is"
    Rideg Veronika
  • "Kedves Zsanett Hotel! Szîvből köszönjük a családommal, hogy Nálatok lehettünk és jól èreztettük Magunkat , mindennel maximálisan elégedettek voltunk, külön köszönet Bélának! "
    Sebők Anita
  • "Nagyon jól éreztük magunkat! A szállás és az ellátás is tökéletes volt. Reméljük jövőre is lesz lehetőségünk itt pihenni."
    Szoboszlai Anikó
  • "Másodszor voltunk a Zsanett hotelban. /nem először és utoljára/ Tavaly először, aztán idén:-) Mert ha az ember "kifogja", hogy olyan emberekkel, családokkal, társaságokkal nyaral, mely betartják..."
    Andrejszki Géza